Don't let the devil ruin it all!

Har märkt att vi har en tendens att snöa in på en artist under en period, men vad fan det är liksom så det är för oss alla musikälskare så det är inte så mycket att göra åt.
Nu har vi som ni märkt kanske snöat in på Timo Räisänen och här kan ni kolla en väldigt fin version av en av hans bästa låtar från hans absolut bästa platta Lovers are Lonley, Don't let the devil ruin it all.

 
För övrigt var vår andra favoritartist Mr Krunegård på allsången idag något vi sjäva missade på tv men säkert väl värt att se och höra honom sjunga den fantastiska textraden "Jag är en vampyr jag suger och spyr låt mig komma in jag vill bli din."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0