If I hang myself in the Christmas tree would you be missing me?

I morn spelar underbara fantastiska Laakso på WOW och det blir nog grymt. Hanna är där.
Det krävs rätt många spelningar av skivorna innan man gillar dom men det är så värt det.
Första gången jag kom i kontakt med Laakso var på Arviakfestivalen06 när jag och Hanna var där. Var på Andromeda och det var sjukt mycket folk och massa drag och nåt band som uppträdde i typ sjömanskostymer. Hanna och jag gick bara förbi.
På Hultan07 i samband med att dom släppte senaste plattan Mother am I good looking? hade vi fått upp ögonen för dom, Hanna genom låten Norrköping, och jag genom deras kanske mest kända låt High drama.
I p3s tält på Hultan körde dom Hang Me in the Christmas Tree och Markus pratade om hur fina de vackra björkarna var är fortfarande ett bestående väldigt fint minne.
Så ja, jag vill också så mycket se dom i morn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0