Känn ingen sorg för mig Göteborg

Imorgon efter att jag har jobbat natt på posten sätter jag mig direkt på en buss till Göteborg för att gå på Way out west! Ida följer inte med men jag ska bo hos Filippa och se en massa bra musik, peppar för fullt för Glasvegas, Arctic Monkeys, Laakso och Timo Räisänen. Har gjort en spellista som ni kan lyssna på med WOW musik. Och första låten på den är Markus Krunegårds nya låt Hela livet var ett disco(riktigt bra efter bara några lyssningar!), eftersom han spelar på Kulturkalaset i GBG imorgon, och det gör Molotov Jive också  :)
P3pop hade ett program med några av artisterna som spelar på WOW, lyssna in det vettja, för det var bra tycker jag P3Pop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0