Sherlock Holmes In A Swimsuit.

Skulle redan nu, i augusti kunna säga att Intohimo är årets bandupptäckt för min del. Skivan US; The Hollows som kom ut i april är grymt bra speciellt de första spåren, älskar "Hello, I'm Noah." 
Går varm på spotify.
Hade i princip inte lyssnat på dom överhuvudtaget innan vi såg dom på Magnet i Berlin i maj, hade inte lyssnat någon form av hardcore någonsin innan utan bara avfärdat hela genren utan att egentligen veta vad jag pratade om.
Men det är väl tur att man kan ändras!
Intohimo passar när som, på kvällen medan man slösurfar, att städa till, på morronen när man är as trött. Ni behöver nog inga fler argument från min sida utan fattar nog att dom är värda att lyssna in och ge en chans, nu har jag tom lyckats influera Hanna såpass mycket att hon har dom på mobilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0