Way out west del 2

FREDAG

Finaste, bästa Timo gjorde mig dock lite besviken, den enda låten från
Lovers are lonely skivan han spelade var with a mask on, och han spelade
bara de två "hittarna" från I'm indian. Men en ny låt bjöd han på och det lät
himla bra!

Jag SMÄLTER av hans leende

Band of horses, mycket bra var dom. Bästa låten: The Funeral

Gick till Linné-tältet för satt jag skulle se Laakso där senare och där spelade
Florence and the machine, kanske inte riktigt min musiksmak, men bra var
dom live, hon verkade jätteglad att det var så många där

Sen efter lite köande började äntligen Laakso! Och till skillnad från
Peace&Love spelningen så spelade dom både The death of us(!) och
till min STORA lycka: NORRKÖPING!


Glasvegas var mycket mäktigt att se, så sjukt coolt när dom spelade
första låten och alla i publiken sjöng med. Bäst var när dom avslutade
med Daddy's gone.

Fredagen avslutades med Arctic Monkeys. Grym energi hade dom,
bäst var det när dom spelade I bet that you look good on the dancefloor
och Fluorescent Adolescent. Dock saknade jag When the sun goes down.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0