En vän med en bil

Snart åker vi! Med En vän med en bil dånande ut ur högtalarna och takluckan öppen!

Några bra band tycker jag Arvika bokat Ida, Mando Diao liksom(!) Thåström, Florence Valentin, Tiger Lou, Joel Alme, Fleet Foxes, Emil Jensen och sen ska Röyksopp bli kul att se lite live av iallafall.. Och Adam Heldring som jag upptäckte på P&L spelar också på arvika, hoppas jag kan se hela spelningen med honom då jag bara hann se två låtar sist... Han är en kille att kolla upp medan vi är borta. myspace.com/adamheldring Fast du har rätt i att det suger att de inte bokat Molotov Jive, och varför missade vi dom då vi var där på festivalen 2006? Surt..

Fast vi kommer kanske upptäcka en massa nya bra band?


Mer från Peace&Love kommer också när vi kommer hem igen på söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0