Intohimo vs Mötley / Ida vs Hanna

Hanna laddar för fullt  inför Mötley Crue som hon har fått för sig är jättebra, en tjock bok om bandet har tex införskaffats på biblioteket och deras låtar dånar över hela huset, jag har inget att säga till om så fort jag sätter på lite av Intohimo kommer Hanna skrikande på en gång och tvingar mig att stänga av..Uppladdningen har bara börjat med andra ord idag kvitterade vi ut våra röda fina funktionärsarmband och imorn börjar vi jobba.
Om endast TVÅ dagar, MOLOTOV JIVE 16.00!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket.. Och jag visste inte att ni hade en blogg...kul!!! Och roligt att ni har den tillsammans dessutom :D Ha det bäst! Vi får ses när jag kommer hem igen :)

2009-06-23 @ 05:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0