Deportees @ Södra teatern

Vet inte om jag är så stort fan av att sitta på spelningar man kan verkligen inte digga fullt ut och även Deportees förklarar att det är speciellt med sittande publik och att dom funderat på hur de ska hantera situationen.
Ingen allsång, eller att folk ska stå upp och klappa utan Deportees uppmanar till massvissling till en cover.
Spelningen fick lugnt bästa starten med fantastiska I wanna be in your gang.
Så sjukt fin. Spelningens bästa var alltså även spelningens första.
Frida Hyvönen gästar på When they come.
Will you talk if I listen är sjukt bra live men vill verkligen mer än det begränsande diggande man kan åstadkomma i en stol.
Snörvlande sitter jag i en stol på 13 raden ensam med lagom måttligt roande bänkgrannar som typ är livrädda att bli smittade. Sorry.
Mest saknade jag Missing you missing me och Hanna såklart.


Bilden suger men hade glömt minneskortet i mitt rum så var allt jag hade.


Kommentarer
Postat av: H

Ida då! Ville ju se bilder!!

2009-11-19 @ 13:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0