Du är allt jag ser och hör, du är allt jag ser och hör

Just nu peppar vi förfullt inför P3live session med Markus Krunegård på onsdag som vi ska gå på. När jag såg mailet om att jag vunnit två biljetter till det förra måndagen när vi var i Falun skrek jag rakt ut, och Ida joinade mig i det när hon såg det också varpå våran pappa kommer ut från sitt arbetsrum och säger -har ni vunnit högsta vinsten eller? och vi säger -bättre än så! Så mycket kan musiken betyda!
Tror man fortfarande kan vinna biljetter till det, in och tävla ni med. Och om ni inte kan vara där så är det på onsdag 21.30 direktsänt en och en halv timme med Markus alltså i P3, det får ni inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0