Fastnar med hjulen i spårvagnsspåren.

Tanken med att vi är två bloggare är just det där med att vi ska bidra med lite olika grejer och olika aspekter, trots att vi är syskon och kanske tänker lite för lika.
Här är lite live session ur mitt, Idas perspektiv.
Hanna och jag tänker alltid lika är lite läskigt har hänt x antal gånger att vi smsat varann exakt samtidigt.
Så var iaf inte fallet i onsdags, vi brukar alltid utan att ens prata med varandra placera oss på samma ställe framför scenen. Tänkte inte ens i onsdags.
Var iaf verkligen kul att äntligen få höra låtarna live  och hel arrade.
Och Markus gitarrist Viktor är värd extra uppmärksamhet, han har sån himla energi på scen.
Sjukt fin start med Prinsessan av Peking, det var kul att få höra låtar från Prinsen av peking som Kär i en Borderline eftersom jag och Hanna inte kommer kunna gå på den spelningen på Södra teatern men saknade Allt gör mindre ont sen och 5:e försöket och Barn av röda stan som är mina absoluta favoriter.
Så klockrena texter.
Men eftersom dom båda ligger på Lev som en gris dö som en hund så är det inte hela världen.
Nedan kan ni iaf kolla in Hela livet var ett disco från i onsdags och om ni inte gjort det lyssna in Markus två fantastiska skivor på spotify.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0