Alla talar om dig Hurricane.

Ida postade denna länken till mig innan hon gick och la sig:


http://www.debaser.se/kalender/3185/

Daniel Gilbert, som spelar gitarr i Håkan Hellströms band och som låten Hurricane Gilbert med Håkan handlar om, ska alltså spela på Fritz's corner! Otroligt kul tycker jag, och som tur är har jag Fritz's corner kort så jag kommer in som 19 åring fast det egentligen är 20, yesyesyes! Ska bli himla kul att höra hur det låter, Love Kills som Daniel och Oskar(basisten från Håkans band) hade förut var förband till Johnossi när de spelade på Debaser för något år sedan, men de var inte förband på under 18 spelningen så vi missade dem då och enda sedan dess har jag varit himla intresserad över hur det kan ha låtit, för på deras myspace har det inte funnits några låtar heller, men nu får vi iallafall höra Daniel. Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0