Södra teatern 23-24/11-09!!

Från http://www.sodrateatern.com/
”Detta är sannolikt den enda gången i mitt liv som jag kommer att släppa ifrån mig två album samtidigt. Jag vill därför inte försitta chansen att kunna uruppföra dessa alster i sin helhet under varsin kväll i landets finaste musiklokal. Det känns också jobbigt att vänta med detta tilltag tills skivorna blivit klassiker som brukligt är för denna form av konserter”
Markus Krunegård
Har varit sjukt dåligt med information, men de enda spelningarna Markus Krunegård kommer göra i år med sina två skivor, som nämndes i psl intervjun och ovan här, kommer alltså vara på Södra teatern i Stockholm där han på måndagen 23:e november kör hela Prinsen av Peking och på tisdagen 24:e november hela Lev som en gris dö som en hund!!
Sjukt ballt och ett unikt tillfälle!!
Inte missa alltså! 
Det är inte försent heller då biljetterna inte släppts än men jag behöver inte nämna vilken strykande åtgång de med all säkerhet kommer att ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0