The world still loves you, Mr Saturday

Innan Timo spelningen hade jag planerat att köpa Johnossis efterlängtade skiva, Mavericks på Bengans. Jag var nästan helt säker på att dom har öppet till 19.
När jag kom 18.38 hade dom precis stängt, så det var väl inte meningen att jag skulle få tag på den idag.
Timo Räisänen ikväll var fint.
Men jag saknar den gamla goda tiden då man var yngre och stod allra längst fram och kunde alla texter.
Visserligen kan jag fortfarande stå längst fram.
Som vi nämnt förut gillar vi inte de nya Timo skivorna alls lika mycket som de gamla vilken gör att spelningarna inte blir helt fantastiska.
Bäst: Don't let the devil ruin it all, Carry me home och Mr Saturday.




Timo Räisänen på Debaser Medis ikväll.

Kommentarer
Postat av: Hanna

MR SATURDAY? herregud vad man hade velat vara där ännu mera nu!

2010-04-29 @ 00:33:14
URL: http://mondaytuesday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0