Jag skulle låtsas att jag är nån annan, för om du visste hur jag egentligen är skulle vi aldrig behålla det här.

Säkert spelade i dag på Kägelbanan två gånger, dels en matiné spelning med 13 års gräns och så en som pågår just nu med 18 års gräns. Hon spelade även igår och alla tre spelningarna var utsålda och Ida och jag var på den kl 15.00 idag. Mycket folk var det fast det var ändå inte trångt framför scenen och största delen av publiken bestod av vuxna vilket jag tyckte var trist. Publiken kom liksom aldrig igång, trots att applåderna efter varje låt var långa så var det inte så mycket dans och männsikor som sjöng med i låtarna i publiken tyvärr. Spelningen var himla fin, och hon spelade både gamla och nya låtar vilket var ett stort plus. Under tre gånger på konserten stod jag nästan med tårar i ögonen och gåshud över hela kroppen då hon spelade Köttet är svagt, Det kommer bara leda till något ont och mest magiskt var Någon gång måste du bli själv. Det var så fint så jag vet inte vad!

Bra var även Dansa fastän, Influensa och Jag som blev kvar. Sista extranummret var Riot och det var så fint för hon tillägnade den till alla unga som var där som fortfarande var under tjugo och brann för något, ordnar demonstrationer och som tror att allt är möjligt. Den enda låt jag saknade var Och jag grät mig till sömns efter alla dar. Tillsist kommer några av mina bilder från spelningen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0