Jag ville bara höra någon som vill något

Hade problem med att logga in på bloggen igår så därav den krassa uppdateringen. Det vi i princip gör dygnet runt är att lyssna på Musikhjälpen i P3 och det tycker jag att ni också borde göra! Alla programledarna är fantastiska men bäst är Jason och har en crush på honom för tillfället för han verkar så jävla charmig. Har alltid gillat Timbuktu även fast det inte alls är min musikstil och redan förra året när Jason var en av dem som sände musikhjälpen så började jag gilla honom ännu mer för att han är så jävla charmig. I natt sände han natt och jag gillar nattsändningarna bäst så har ni möjlighet att lyssna på natten tycker jag ni ska göra det. Kolla bara på Jason ca 4.30 i klippet nedan så förstår ni.


Och nu har de precis kommit över 5 miljoner men tycker ändå att alla borde önska minst en låt för 50 kronor innan söndag. Smsar gör ni till 72999 skriver 50 och så låt och artist. Mer info på musikhjalpen.se. Både jag och Ida har önskat Gaslight Anthem såklart men fick tyvärr inte våra låtar spelade. Men det är ändå så fint att lyssna.

Imorse var Emil Jensen och spelade i glasburen och han spelade Vackrast i världen och så en ny låt som heter Bedrägerni som ni kan höra om ni trycker på denna länk. Det var Nour som sände då och det var så fint för Nour sa gång på gång hur mycket hon gillade Emil. Och han skänkte en massa pengar som han samlat in, bland annat skänkte han all vinst från sin skivförsäljning från konserten han spelade i går, sjukt fint. Vi fick också höra att Emil släpper ny skiva i vår och ger sig ut på turné och det ser vi fram emot mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0