Här du kan låna mina vantar eller varför inte stanna här trots allt?

Hade en låt på min mobil som hette (Framåt är bakåt och bakåt är fel) Stopp! och låg under okänd artist. Undrade vad det var för band för den var otroligt bra. Googlade och försökte få fram det och frågade av en slump Annie och hon visste direkt att det var Peggy Lejonhjärta. Har ju resten av albumet inlagt på mobilen också och då ligger det under Peggy Lejonhjärta så märkligt att inte denna låt gjorde det. Iallafall så när jag fått reda på att det var dom så kunde jag hitta den låten på youtube och hitta den fina texten på internet, och tycker att ni borde lyssna in den också. Det är Kisa Nilsson som sjunger, han som spelar bas med Markus Krunegård och även med Moneybrother. Fin kille detdära. Här är bandets hemsida där ni blandannat kan ladda ner låten Hannah med H gratis.



Stopp! Vänta, det är kallt ute.
Staden har frusit i natt.
Här, du kan låna mina vantar.
Jag får ta nåt annat, vad som helst.
Och kanske har du lust att stanna kvar en liten stund och ett litet tag,
vi kan låtsas att vi två är ensammast i hela världen.

Här kan ni läsa hela texten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0