The Kooks till Peace&Love

The Kooks blev klara för Peace and Love igår som ni säkert redan hört. Jävligt peppt tycker vi! Har sett the Kooks två gånger och båda gångerna har ju varit övergrymma. Och eftersom dom ställde in på förra årets peace and love och sen skrev på sin hemsida att dom lovade att komma tillbaka till Sverige då. Och eftersom jag är lite svag för britter med lockigt hår som spelar i band. Live versionen av låten Naive som finns på spotify peppar vi med just nu. När Luke börjar sjunga på andra versen "I'm not saying it's your.." så dör jag litegranna för att det är så grymt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

åh. det blir P&L? jag ska dit! all kärlek flickor.

2010-03-11 @ 22:14:23
URL: http://unknowndistance.blogg.se/
Postat av: mondaytuesday

yes! vad härligt då kanske vi ses där:)

2010-03-12 @ 00:09:47
Postat av: Amanda

det hoppas jag!! :)

2010-03-12 @ 16:28:34
URL: http://unknowndistance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0