Viktorious på Berns

Det blir mycket om Gaslight Anthem här på bloggen, vi är mycket väl medvetna om det, men eftersom det är det enda vi lyssnar på just nu så blir det lätt så. Igår var jag på Berns och såg Viktoriuos som spelade 5 låtar. Det var någon slags presskonsert eller så men min snälla kompis Nathalie hade fixat så jag också fick följa med dom dit. Det var helt okej, men verkligen långt i från hur man är van att det låter i Sugarplum Fairy. Man skulle verkligen kunna säga att det är dansmusik, och det är inte riktigt min stil. De andra låtarna lät ungefär som första singeln When we were 10. Det var iallafall kul att se det och få höra lite hur Viktorious kommer låta, och det var ganska så mycket folk där.


Kommentarer
Postat av: Malin

Önskar att jag var där :)

2010-11-03 @ 23:53:42
URL: http://malinhello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0