Köttet är svagt

Säkert!s nya skiva Facit blir bara bättre och bättre varje gång man lyssnar på den. Det är inte förrens nu jag har hunnit lyssna på den ordentligt och den är grym! En kompis till mig sa att det var den bästa skivan hon någonsin köpt och väl spenderade pengar. Bästa låten på hela skivan är enligt mig Köttet är svagt. Även Dansa fastän och Isarna gillar jag starkt.



Den senaste tiden har jag också lyssnat på låten Faller isär som man kunde ladda ner gratis från Säkert! bloggen i samband med att hon släppte den första skivan. Också en mycket bra låt. Som jag skrivit förut så beundrar jag henne enormt. Såg henne på en Frankfurt flygplats i onsdags när vi var på väg hem från Amsterdam men var tyvärr alldeles för feg för att gå fram och säga hur mycket jag beundrar henne.


Kommentarer
Postat av: amanda

jag gillar starkt säkert! nya. tycker dessutom att håkans nya borde komma upp på spotify. vet att jag gillade spår 1,6 och 8. haha. plus att carl norén är underbar!

2010-10-18 @ 11:33:56
URL: http://unknowndistance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0