Plans you can't keep

Egentligen skulle jag både jobbat och gått på spelning ikväll, men det blev inget av det för jag var för sjuk tyvärr. Jobbet gör det mig inte så mycket, men spelningen gör mer ont att missa. Hade aldrig hört bandet innan men läste om Hold your horse is i 13th notes flygblad där de skriver om månadens spelningar och tyckte det verkade jävligt bra. Sen skulle Trapped in Kansas som jag bloggat om förut också spela och det hade inte varit helt fel att se dom igen. Lyssnar just nu på Hold your horse is myspace och tror att det hade varit helt övergrymt live i den trånga källaren på 13th note! Ett riktigt bra liveband, om det stämmer lär jag inte få veta. Åh vad jag hade velat vara där och svettas med massa andra musikälskande människor istället för att ligga i sängen.

Hittade dock denna fina video med sångaren Finn från Trapped in Kansas som spelar en låt akustiskt på Glasgows största gata. Tycker verkligen han har talang och det är så fint att man känner igen platsen där det är inspelat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0