Now I hope for days below zero, come snow

Förr förra fredagen såg jag Serenades på Debaser Medis. Lämnade min kamera hemma hos min mamma efter det och fick tillbaka den först igår och det var först då jag kunde kolla på bilderna jag tagit. Fin spelning med väldens bästa Markus Krunegård och Adam Olenius men jag måste säga att jag gillar deras enskilda projekt mycket bättre. Kul också att ha sett dom live då det känns som jag konstant missat dom varje gång de spelat live hela året. På spelningen hörde jag låten Come home för första gången som jag gillade och som är en utmärkt jullåt att lyssna på såhär precis innan jul. I våras när jag var hemma hos mamma så såg jag att hon hade köpt deras nysläppta skiva Criminal heaven. Fruktansvärt fint tyckte jag att det var då våran mamma egentligen inte lyssnar på den musik vi gillar.





Juste Markus Krunegård släpper ny skiva  28 mars och spelar på Kägelbanan den 29/3. Premiärspelar första singeln som heter Everybody hurts på P3 guld 21 januari. Jag behöver kanske inte ens skriva att vi ser fram emot det enormt mycket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0