When you say that I'm no good and you feel like walking I need to make sure you know that's just the prescription talking

Det suger extremt hårt att jag inte noterade att Glasvegas kommer till stockholm och spelar i mars fören samma dag biljetterna släpptes.
Och då var dom ju redan slut.
Jag tror inte att det hade spelat någon roll egentligen, senast dom spelade här hängde jag på låset från bryssel på tickster och fick likförbannat inga biljetter.
Suck.
Är det något band jag verkligen verkligen vill se massor så är det Glasvegas.
Peppar mig själv istället med att Glasvegas i glasgow nog är ännu magiskare och att syster lovat att vi ska till glasgow nästa Glasvegasspelning som dyker upp där, men är det någon som händelsevis har en eller två biljetter över till stockholmsspelningen så är jag givetvis hemskt intresserad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0