My head and thoughts are filled with clouds

Carl Norén spelade i lördags på Debaser slussen och givetvis var vi där! Ett förband som vi inte kände till skulle spela innan men när de sen drar igång och spelar tycker jag att jag känner igen dom och när de sen spelar de låten Romanze som Film on Four(myspace) gjort antar jag att det måste vara samma sångare som i Film on four. Ser i efterhand att bandet hette Jon and the spectacle  som spelade och de har också en myspace där man kan lyssna in deras musik.  

När Carl sen kommer ut på scenen är det som hela världen stannar och det enda som betyder något är vad som händer just där just då. Jag står liksom mållös och bara tittar och det är så jävla fint hela spelningen. Och när han spelar Going out tonight är det som finast. Magiskt är det. Han börjar med att spela Tired of running och sedan The anger akustiskt och avslutar konserten med att spela Tired of running pt2 och The anger med hela bandet. Sen spelade han även Vitamin Mama som inte finns med på skivan. Bandet för kvällen bestod bla av Kristian från Sugarplum Fairy på trummor och så Mats och CJ från Mando Diao på bas respektive piano. Fint som tusan! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0