In my mind I'm having a pretty good time with you.

2012 finns inte mer och jag avslutade hela året på jobbet med finaste kollegorna. Precis innan tolvslaget blev det lugnt och det helt tyst i lokalen och alla gick ut för att kolla på fyrverkerierna medans vi som jobbade stod kvar och fick ett glas champagne att skåla in det nya året med. Efter ett tag satte DJn på en låt och det blev Five years time med Noah and the Whale som var den första låten jag hörde år 2013. Av någon anledning så tycker jag alltid att det betyder lite extra mycket vilken som är den första låten man hör på året. Fint att det slumpades så att det blev just den.
 
 
Som ni kanske märkt så skriver vi inte lika mycket här längre, men musiken finns fortfarande inom oss överallt och våra hjärtan dunkar fortfarande lika mycket för musiken som vi älskar. Ska ändå försöka skriva ihop någon slags årsbästa lista och sammanfatta musikåret för min del och publicera här inom kort. Så stay tuned. Tills dess kan ni passa på att kolla på PSL på konsert med Markus Krunegårdx3 från Cirkus. En halvtimme med några Markus låtar, en Laakso låt, en Hets! låt och så en kort intervju med Markus i slutet. Mycket fint.
 
Eller läsa denna fina text på PSL om våran favvo Kristian Mattson(Tallest man on earth) och Idiot Wind och kolla på klippet från den dagen nedan. Man ryser så bra det är.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0